Frida Hallgren - bloggens första inlägg

Välkommen till min hemsida och blogg! Jag heter Frida Hallgren, är född 1992 och för tillfället bosatt i Falun, Dalarna.
Min tanke är att ni via den här hemsidan kan följa mig i med- och motgångar inom allt som rör hästlivet.

Att blogga är en ny erfarenhet för mig och jag vill först och främst tacka Stina Olofsson som har designat den här hemsidan, utan hennes hjälp hade jag aldrig tagit mig någonstans i bloggdesignens mystiska värld av koder..

Jag tänkte hålla mig kortfattad såhär i första inlägget, men en utförligare presentation av mig själv, mina hästar och allt annat dyker upp framöver!


Kul att även du hittat till bloggvärlden! :)

Gud vad roligt att du börjat blogga! Har följt dig sen ponnytiden på Bukefalos :) Kommer defenitivt fortsätta att följa denna blogg!




Kom ihåg mig?