Frida Hallgren

Välkomna hit! Jag som driver denna blogg heter Frida Hallgren och är född i april 1992. Bor i Falun i Dalarna och jobbar som omsorgsassistent på ett LSS-boende, samt är säsongsanställd på Falu Snowpark som är en skidanläggning. På gymnasiet gick jag ett idrottsprogram med en blandad klass (allt från hockeykillar till cykeltjejer) där jag trivdes väldigt bra. Har sedan studenten hunnit med en sväng bosatt i Skåne, sedan hem igen och för tillfället kommer jag nog att bo kvar ett tag här. Saknade kompisarna, familjen och allt som var "hemma" under tiden jag bodde i Skåne.
 
I januari 2012 startade jag även www.fridahallgren.se som jag ägnar en del tid åt. Här skriver jag allmänt om träning och tävling. Sedan blir det även en hel del inlägg om utrustning och andra saker som intresserar mig! Jag älskar att skriva och tycker att det är roligt att dela med mig av min vardag. 
 
I dagsläget äger jag en så kallad dressyrhäst som ni kan läsa mer om under fliken "Om Danny" till höger. Då och då brukar även andra hästar stå till mitt förfogande och även dessa kan dyka upp här!
 
Hoppas ni nu har fått ett hum om vem jag är, men är det något ni funderar över - skriv en kommentar eller skicka ett mail - jag försöker att svara på alla frågor. Ni finner kontaktuppgifter under "Kontakt" i menyn högst upp.
 
 
 

Good day! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers
and starting a new initiative in a community in the same niche.

Your blog provided us beneficial information to work on.

You have done a wonderful job!

A friend linked me to your website. Thank you for the details.

A friend linked me to this website. Thnx for the details.

http://www.streetsmarttaxi.com/




Kom ihåg mig?