Frustrerande..

Sitter och funderar på hur det kunde ha blivit, imorgon skulle dansken kanske ha kommit till oss och sedan hade jag äntligen fått börja lära känna honom, ta bilder och vara lycklig hästägare igen. Men så enkelt fick det visst inte gå..
Jag har inte sagt att något beslut är taget än, men det känns som att man står på noll. Håller dock tummarna för att vi ska lyckas kunna få en bra deal ändå.

Har ändå ringt lite på några hästar under morgonen, mest för sakens skull. Tyvärr låter alla hästar otroligt fina per telefon, men när man sedan får videoklipp på dom är det inte alls vad vi söker. Vi åker aldrig och tittar på hästar som man inte fått se ett videoklipp på innan.

Jag blir galen. Återkommer haha.

Vill ni se när jag provrider en häst född 2008 är det bara att klicka nedan.  En trevlig häst med mycket power, en enorm galopp men tyvärr lite sämre trav. Men visst är den trevlig? Bara 3 år dessutom.

Fyra är den väl ändå om den är född 2008? Eller menade du kanske att den var tre när du provade den?

Härlig utstrålning såg den ut att ha! Och ser ut som att det finns en del power där också!

Vi provade den när det fortfarande var 2011, då var den alltså tre år gammal men du har helt rätt med att den är 4 år nu :)

Inte var ju traven så pjåkig, man ser att den har kapacitet! :)

Letar du häst så rekommenderar jag denna länken www.raback.se, kolla hästen Hermann.




Kom ihåg mig?