Inlägg om Norrehee dressage

Kommer ikväll! Hinner inte skriva en massa nu för jobbar hela em/kvällen (15-22) men planen är att jag ska sätta mig ner när jag har kommit hem och skriva ner ett inlägg om rutiner, en vanlig dag för hästarna etc. på Norrehee Dressage Stable (Haid-Bondergaard).

Hoppas ni tycker att det blir intressant läsning!

Haha bild från Norrehee's ridhus, i sadeln på Klas.

Ida

VARFÖRG har du inte hjälm? Ge mig bra argument. Hästar är flyktdjur och den tryggaste kan bli rädd, spelar ingen roll hur duktig ryttare man är heller. Och dressyr är ju inte mindre riskfyllt än något annat. Att det är obekvämt/fult är inget godtagbart argument...man kan tycka jag i te borde bry ni men kan inte låta bli när man är så ansvarslös. Speciellt på en blogg såhär när yngre ryttare kan se det och tro det är ok och normalt...så, jag ber om en motivering, eller VF inte ett inlägg med förklaring?

Herregud det är väl upp till var o en att bestämma.

De är jäkla skönt att rida utan hjälm. De gör jag med :))

Vad är det för snyggt träns Klas har på sig? :)




Kom ihåg mig?