Nutid - Hur ser dagarna ut nu?

Om ni funderade på hur dagarna ser ut nu förtiden hästmässigt för mig så kommer här ett inlägg där ni har chansen att ta reda på det!

I våras tog jag studenten och en tid efter det flyttade jag från Falun ner till Höör i Skåne. Det här för att jag började arbeta hos en av våra landslagsryttare Charlotte Haid Bondergaard. Till deras fantastiska anläggning tog jag även med mig min häst Klas för att få chansen att träna och utvecklas med honom där. Om någon är sugen på att läsa mer om Charlotte och Rasmus finner ni deras hemsida HÄR
Under hösten hos Charlotte kom dock den dagen vi blev tvugna att ta bort Klas och i samband med detta flyttade jag hem till familjen i Falun igen för att få stöd genom den obeskrivliga sorgen att förlora sin bästa vän och främsta häst.

Väl hemma valde jag att helt vara utan stall och hästar i några veckor men började sedan att rida en häst på min gamla anläggning:

Escritor IX: Esco är en hingst född 1997. En lite mindre häst strax under 160 cm som jag rider på "heltid" då hans ägare är gravid. Esco är tävlad LA dressyr och utbildad runt MsvC. Jag har inget ont att säga om denna häst och jag är så glad över att hans fantastiskt snälla ägare låter mig rida honom! En arbetsvilja som inte är av denna värld och energi som aldrig tar slut. Vill ni se en video på mig och Esco finns film här nedanför.





Dessa hästar är för tillfället min vardag, även om jag sitter i sadeln på några andra hästar då och då.




Kom ihåg mig?