Ralph Lauren piké-tröjor

Jag fick en Ralph Lauren piké i julklapp av mina föräldrar och sedan dess är jag helt fast. Så snygga tröjor att jag skulle kunna göra nästan av som helst för att komplettera med några ytterligare färger i min garderob.
Det ända som är tråkigt är priset, för en äkta får man räkna med att betala runt 600 kr vilket känns ganska mycket för en piké. Men sparar man ett litet tag så...

Här är den pikén som jag fick i julklapp:



Och här är två stycken av samma modell, men andra färger. Helt underbara, speciellt den svarta!
Ge mig...



I USA kostar dom lite och ingenting :) min morsa köpte en RL-piké där, en svart med rosa på, riktigt snygg! Den kostade typ 100 spänn där, och den var äkta osv :) ångrar dock att jag aldrig köpte sånna de gånger jag åkt över dit...




Kom ihåg mig?