Bilder på Klas

Usch tårarna rinner när jag öppnar mina bildmappar på datorn med alla fina bilder på mig och Klas.. Men jag vill gärna dela med mig av dom.





Hej Frida!

Nu har även jag hittat hit!

Absoluta favoritbilden på er två av dessa tycker jag är den längst upp.. Kärlek och mys!! ;)

Hoppas allt är bra med dig, och lycka till med besiktningen! Håller tummarna!

Hälsningar från Gotland!

Kram

Gud så snygg häst!

IDA

Otroligt vacker häst!

Åh vilken fin häst! En sådan skulle jag inte tacka nej till :)

Super fina bilder <3

Så grymt fin häst, helt underbara bilder! Blev ledsen när jag läste att han inte finns i livet längre...

Åh så vacker! Jag blir mållös.

Hej jag har nyss hittat hit och kände direkt att här kommer jag fastna och gå in flera gånger om dagen ;) ville också säga att Klas är så vacker! Jag kan se framför mig hur han galopperar på de evigt gröna ängarna :) ha det så bra!

åååh va fin han är!

Gud så fin han var!




Kom ihåg mig?