Vad vill ni helst se, film eller foto på Esco? + Dagens ridning

Tänkte börja med att säga att jag är ledig från jobbet i helgen, för första gången på länge! Har därför har möjlighet att bli fotad/filmad av mamma. Vad vill ni helst se, foto eller film på Esco?

Dagen började med att jag hade morgonen i stallet, vilket innebär att jag skulle fodra och släppa ut 5 stycken pållar innan jag kunde ta tag i lite ridning.

Väl i sadeln kändes Esco så himla trevlig! Rackarns att ingen stod på läktaren med filmkamera. Tror att det är dags för lite ny filmning på honom oavsett då den gamla filmen är när jag bara ridit honom några gånger. Är så roligt att knoppa, linda och borsta honom fin för fotografering eller filmning. Såhär när det inte är tävlingssäsong kliar fingrarna!


Jag vill nog helst se bilder.. fast film vore kul också :)

Bilder

vilken otroligt snygg höst i headern! Är det din??

Häst* Såklart xD

Bilder vill jag helst se :)

Film!!




Kom ihåg mig?