Vill ni att jag berättar om Norrehee Dressage Stable?

Såg att Stina hade skrivit om sin praktik på Tullstorp där hon berättade om deras rutiner med mera. Tänkte att jag kunde skriva ett liknande inlägg fast om Norrehee Dressage Stable där jag arbetade i två månader. Det är alltså de fantastiskt duktiga människorna Haid-Bondergaard som driver denna makalöst vackra anläggning.

Är det något speciellt ni vill att jag skriver om? Rutiner för hästarna? Vad mina arbetsuppgifter var?


Bildkälla

Charlotte och Lydianus "Ludde" som bland annat ingår i svenska landslagets A-trupp och var uttagen till VM i Kentucky, USA 2010


Foto: Sara Strandlund

Klart vi vill läsa om det!:-) både rutiner och dina uppgifter. Hur en vanlig dag såg ut!

Vore jätteintressant att läsa!

Det vore roligt att läsa om allt, väldigt gärna hur hästarna togs om hand :)

Varför tävlar bara Rasmus på Triviant?




Kom ihåg mig?