Blå himmel

Sitter på jobbet och kikar ut genom fönstret - blå himmel och sol! Hoppas, hoppas det håller i sig. Jag går snart av mitt 24-timmarspass och har haft en helt överkomlig natt (väckt 05.40) vilket känns så skönt för då behöver jag nog inte sova mer när jag kommer hem.
 
Ska förmodligen ta kort på Therese (hon med brun-stövlarna hihi..) och hennes häst på eftermiddagen och dom bilderna tror jag att ni kommer att vilja se! Ögongodis. Hoppas även få till någon tid för min tränare Marika idag men har inte hunnit prata med henne ännu. Hästarna ska ridas i vilket fall!
 

Åh, grymt snygg häst i headern! Vad heter den? (:

Svar: Danny!
Frida Hallgren

Hej sorry att jag frågar men vad jobbar du med, ny läsare.. Men blev lite intresserad när jag såg att du jobbade 24 timmars pass, tacksam för svar :)

Svar: Välkommen till min blogg! Jag arbetar som omsorgsassistent på ett LSS-boende.
Frida Hallgren

kom på att vi faktiskt kanske kan hoppträna tsm snar nu då om du ska börja hoppa sådär :)!!




Kom ihåg mig?