Fler tävlingsbilder

Här kommer ett till gäng bilder från våra tävlingar! Någon häst som ni föll lite extra för? :)
 

awesome blogg!
Rean landman
From The Netherlands

Den gula, hur fin som helst!

Lätt Issa och Quattro! (med risk för att vara partiskt!) Hihi

Den svarta och den gula, två färger jag fullkomligt älskar på hästar. :)
Sen ser de inte ut att vara helt fy skam i dressyren heller ;)

URL:en jag la in är på mina nya sherryfärgade Königs som jag utlovade. Igår, efter 3 ggr, gjorde de inte ens ont.

Helt klart bild 8 ;) men Evelina det där är Diezel inte Quattro :)

Hallådär! :)
Jätte fina bilder, min favorit får nog bli den svarta med blågul rosett!
Hoppas allt är bra med dig, kram!

Åh herregud såna läckerbitar kan jag bara inte välja mellan - de är gudomligt vackra allihopa!!! Mums :-)

Vackra... Dock fattar jag verkligen inte grejen med alla spaceade ventilationshjälmar?! Är det bara jag som tycker att det absolut inte passar på ett dressyrekipage?! Nej... Sammetshjälmar med rosetter for the win.

Vackra... Dock fattar jag verkligen inte grejen med alla spaceade ventilationshjälmar?! Är det bara jag som tycker att det absolut inte passar på ett dressyrekipage?! Nej... Sammetshjälmar med rosetter for the win.

Den svarta ser ut att vara hur fin som helst!




Kom ihåg mig?