Första rosetten i MSVC!

Har tyvärr inte så mycket batteri på datorn just nu men kan lyckligt nog meddela att Esco idag har fått sin första placering i MSVC:2.
 
Han gjorde ett fint och lugnt program, riktigt bra öppnor och sämre slutor. Ena enkla bytet blev pannkaka och det andra blev kalas! Samma sak gällde skrittpiruetterna där den ena blev en 5:a och den andra en 7:a (koff. 2).
 
Slutade allt som allt på 63,8% och vi tog en åttondeplacering av 31 startande. Vi är så glada!
 
 

Kul, grattis! :) Är han färdigkvalad till MSV B nu, eller behöver han ett till? :)

Grattis! :D

Grattis!! :D

Grattis, vad roligt :D !!

Grattis :-)

Jättekul! Vad duktiga ni är! Ett bevis för att även små hästar kan mäta sig i lite högre klasser;D

Jättekul! Vad duktiga ni är! Ett bevis för att även små hästar kan mäta sig i lite högre klasser;D

Varför rider inte escos ägarenhonom.

grattis! :) Jag har på min blogg skrivit ett inlägg om mina favoritbloggar där du är med! Tänkte om du ville kolla :)

Svar: Har kikat, tusen tack! Jätteroligt att se. Kram
Frida Hallgren

Grattttiiiis frida :D

Man behöver väl två kval innan man får rida Msv B ?(: Alltså två ritter över 62%

Svar: Jajemen det behöver man men någon MSVB ska inte jag och Esco rida ändå haha! :)
Frida Hallgren

Synd att jag var borta i helgen, annars hade jag gärna kommit och kikat på er när det ändå är så nära! :)

GRATTIS (sen gratulation, emn tanken som räknas. Ligger duktigt efter i mina bloglovin prenumerationer!)




Kom ihåg mig?