Frida pysslar!

Måste verkligen visa mitt verk från gårdagen.. Satt och pysslade hela dagen på jobbet och blev såå nöjd! Jag ville nämligen ha vita boots som matchade mina nya skydd, men blev alldeles för snål för att köpa Eskadrons vita med ludd..
 
Därför tog jag mina gamla slitna vita boots utan ludd och köpte ett nackludd för 30 kr på Norells Hästsport. Klippte av nackluddet på mitten och sydde fast det på bootsen. Blev nästan imponerad över mig själv haha! Nä, men riktigt bra blev det faktiskt.
 
Vad tycker ni om mina hemmagjorda "tofflor"?!
 

Det blev ju jättefint!! Sydde du för hand? Visa gärna några fler bilder på hur du sytt fast det! :)
Vad har du för jobb där du kan tillverka hästutrustning haha? ;)

Svar: Ja jag sydde för hand haha... Inga stygn som borde skådas!! Men dom sitter under fluffet så det syns inte :) Jag jobbar som omsorgsassistent på ett LSS-boende.
Frida Hallgren

Dom blev väldigt fina! Men förstår inte varför du tog syntetludd i stället för fårskinn?

Svar: None
Frida Hallgren

Jättefina :)

Grymt snygga!

Skit snyggt och smart! kommer sno den iden och göra ett par själv :)




Kom ihåg mig?