Mot Stockholm

Nu sitter vi i bilen som rullar mot Stockholm, eller närmare bestämt Hogsta ridsport på Drottningholm. Det är två kompisar med (Elin och Anna) som också kände att dom var i behov av nya dressyrstövlar och vill bränna lite pengar.. 
 
Elin och Anna ska beställa varsitt par svarta stövlar och jag ska alltså beställa ett par bruna och ett par svarta lackade. Blir det Petrie? Königs? Berättar när vi kommer hem ;)
 
 
 

Hälsa Hogsta och glöm inte att kändisspana! Finns gott om dem där ;)

Hejsan.
allt väl med dig idag?
jag har precis tagit upp mitt bloggande igen, efter fått lite mera lugn & ro i livet.
Kolla gärna in min blogg & skriv en rad (:

Älskar din header, superfin! :D

Hissar Petrie! Har precis beställt ett par själv. Dock dyrare än könings (om man väljer den modellen jag har gjort) men verkar så himla sköna. Dissar könings STORT då kvalitén suger! Annars är de snygga!! Ser fram emot att se dina!

Hogsta ridsport är bäst :)
Eva är bäst p åatt måtta stövlar.

Haha men gud var det ni som satt där uppe och måttade stövlar?! :D
Roligt att ni väljer just Hogsta när ni åker hela vägen till Stockholm, med tanke på att det finns så många andra mycket mer välkända butiker här! Men jag förstår er, Hogsta är bra :D




Kom ihåg mig?