Håraccessoarer

Har glömt visa er min nya rosett! Får inte plats med donut under hjälmen så då får jag blinga till det på annat vis. Den vänstra är min gamla rosett och den med blommorna är den nya. Vilken tycker ni att jag ska använda på tävling? Hade tänkt att ha en i reserv..
 
Nya vs. gamla?
 

nya, skitsnygg!

Du har ju redan så långt fint hår att du lätt skulle kunna göra en fin knut ändå! Rosetterna ser ponny aktigt ut tycker jag. Se hur Minna Telde har sitt hår, så skulle du kunna ha!

Tycker också det ser lite ponny/amatörmässigt ut med rosett. Då skulle jag nog hellre använda en annan hjälm på tävling. Du har ju så fint hår dessutom:)

Har ingen specuell åsikt, men jag kunde inte låta bli att tänka på den här filmscenen: http://youtube.com/watch?v=1LVptO7o4L8

Svar: HAHAH mitt i prick!
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?