Hey Arvid

En kompis som jag lärde känna när vi båda jobbade hos Haid-Bondergaards kom som sagt på besök idag! Vi kikade lite på Falu RK och åt pizza ute i kvällssolen på stan. Härligt! Jag kan lugnt medge att jag inte känner speciellt många killar som sysslar med hästar men tur att undantagen är desto trevligare.
 
Arvid har jobbat i en rad större dressyrstall bland annat hos Patrik Kittel, hos Haid-Bondergaard, hos Tinne mm. Jag är så impad :) Nästa vecka kommer han förmodligen tillbaka och rider lite åt mig, bra för Danny kan verkligen behövas ridas till lite efter dagens ridpass (haha känn ingen press Arvid).
 
Hur är det hos er läsare? Känner ni några hästkillar?
 
Arvid!
 
 
My

Har i sommar träffat en ung kille här uppe som är riktigt talangfull! Peppar honom allt vad jag kan att han efter gymnasiet ska söka sig till de riktga toppstallen för att se riktigt bra ridning. Nu tycker han själv att han ska bli hoppryttare, men han har nog bara inte fattat att han är ett dressyrämne:D.

Haha jo Arvid vet jag ju vem han är! :p

Ja min bror rider litegrann :) han har tagit över min D-ponny så dom ska tävla lite i hoppning framöver :)

Kul med en hästkille! vilka snygga stövlar han hade!

Vem är Stina som vet vem jag är då?:p

Näe känner ingen press alls Frida:D

Arvid: Du vet nog inte vem jag är... Men Östersund är inte så stort!;-)

hjälp vilka långa stövlar :) kul med en "hästkille". jag känner ingen :P

SBM

Min sambo är hoppryttare – just nu har han 3 tävlingshästar här hemma i stallet och jag har bara en, ha ha.
Känner väldig många manliga ryttare, det finns gott om dem här i Skåne.

Jag vet typ endast 2 killar som rider, en är Arvid :) Hahaha håller med Stina, Östersund är ju inte så stort Arvid! :P




Kom ihåg mig?