Imponerad! Gissa ryttaren...

En tjej som jag blev riktigt imponerad av i helgen var ingen mindre än en deltagare från ponnyakuten. Jag som slaviskt har följt alla säsonger häpnade när Matilda kom springades och berättade detta. Riktigt jäkla duktig har denna tös blivit! Pratade med henne efter söndagens ritt och hon var väldigt ödmjuk och världens trevligaste. 
 
Ger henne dagens hiss! Men då är frågan.. kan ni lista ut vem det är?! ;)
 
 

Jossan?:)

Jossan? :)

ser ut som jossan :D

Jossan? Från Ponnyakuten 1 :D

Jossan ju :D hon står uppstallad och jobbar hos samma tränare som min pällis är hos nu :D

Det ser ut som Jossan :D hon som hade pållen som var rädd för allt (?)

Precis som ovanstående tippar jag på Jossan från första säsongen! Vad häftigt att se sådan utveckling, inte för att hon red illa då men det ser ju ändå ut att vara en enorm skillnad! Roligt att se :)

Ponnyakuten is the shit!!!




Kom ihåg mig?