Inte på tygeln

Nej, nu var de tydligen dags att gå in i en sådan period igen. Danny är "inte på tygeln" och var riktigt svår att rida idag. Mot handen och stark som en oxe..
 
Mot slutet fick han bara gå i en rund, låg form där jag red lätt i traven och stod i fältsits i galoppen, för att släppa ryggen lite fri och försöka få loss honom. Jaja, alla dagar är inte på topp! Han har gått mycket i skogen och inte ridits för tränare på drygt en vecka - då är det lite förståeligt. På tisdag ska vi träna igen för Marika!
 
Esco däremot, han var super! Rund och fin i galoppen och rikigt lugn i traven. Red igenom MSVC:2 på slutet och vi fick till en travlängning med riktigt "häng" vilket aldrig hänt innan. Woho! Öppnorna var lysande.
 
Jag har även hunnit med Spirit, jobba 9-14 och ett stallmöte. Känner mig rätt sliten.. Men men, sånt är livet. Lite mer sol hade inte skadat bara.
 
 

måste säga att jag gillar din design jättemycket! så fint c:




Kom ihåg mig?