Lite Hööks-shopping

Vi hann med en sväng inne på Hööks också.. Ska man pröjsa dyra sadlar och stövlar är det lika bra att handla resten i budgetvariant haha!
 
Köpte ett par hag-boots (dom är oslagbara i hagen) och några fräcka handskar. Bilderna gör inte riktigt rättvisa.. Dom är typ lackade? Coola!
 

Har sådana handskar, toppen bra tycker jag och snygga!

Inte för att göra dig besviken men ha hade såna handskar förut och dom är verkligen jätte sköna och snygga, men kvaliteten är inte den bästa.. Jag rider flera ggr i veckan och jag slet ut dom på ca två månader..
Men bootsen är suuper!!!
Jätte bra blogg btw! :D

Svar: Alltså jag använder nästan bara roeckl-handskar för träning men tänkte att det kunde vara skönt att ha ett par extra, lite småroliga typ.. :)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?