Mys med Matilda och co.

Har haft en jättetrevlig kväll tillsammans med Matilda Holmström + våra trogna följeslagare (mammor "världens bästa hästskötare"). Vi åkte in till Örebro och åt på ett mysigt uteställe. Matilda har haft en suverän helg hittills och även jag tyckte att min och Escos prestation var värd att fira :)
 
Nu taggar vi tävling imorgon också! Hoppas att Esco sover gott i sin mobila box borta på tävlingsplatsen. Han och sin boxgranne Tiger var väldigt snälla när jag fodrade kväll åt dom tidigare. 

Sv: Tack själv! Jättemysigt var det :D

hamna du bredvid Annica och Tiger :) !

Hej!
du jag har en fråga du kanske kan göra ett åsiktinlägg om det men vad tycker du om att rida utan hjälm och väst? skulle vara jätte kul om du gjorde ett inlägg om det. sjukt bra blogg har du också! :)




Kom ihåg mig?