Så himla kär..

Men givetvis inte i en pojke utan i min nya sadel :) Idag lade jag en mjuk padd på 1 cm under bossorna bak så att den kom upp lite mer, åh gud så bra den låg efter det! Helt plan och varenda kurva var formad efter hästen (precis som den egentligen ska vara utan padd när den kommer, om man inte har en häst som ändrat sig lite som Danny).
 
Det är den skönaste sadel jag suttit i utan tvekan. Inte så konstigt eftersom den är måttad efter mig, men jag var ändå så nervös! Tänk om jag inte skulle tycka om den? Tänk om knästöden blir för stora? Tänk om, tänk om..
Men det blev så jäkla bra. SÅ JÄKLA BRA. Man är som limmad i sadeln och Danny springer som aldrig förr.. Längtar tills den ska åka till Frankrike och justera det sista! 
 
Danny reds som sagt - fin. Esco reds på träns - fin. Red även en D-ponny Diglett (tävlad nat. FEI) som jag ska rida på i ca 3 veckor. Kommer kanske någon bild på henne sen. Jag har med andra ord varit i stallet precis hela dagen! 
 
N

Åh härligt v 32 kommer carro passa in en till mig och min häst hoppas att jag blir lika lycklig<3

Svar: Det kommer du garanterat att bli!
Frida Hallgren

Hej! Super bra blogg:) vad la du under för padd? Skulle du kunna ta kort på den? Jag har lite samma problem :)

Svar: Du kan ta en vanlig padd som du använder när du lindar ben, vik den på mitten och lägg den under bossorna (så att det är bekvämt för hästen).
Frida Hallgren

moa

får man bestämma själv vad det ska stå på sadeln? så som du har skrivit frida hallgren?

Svar: Jajemen!
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?