Så otroligt motiverad

Hästarna går bra, allt känns super och jag är såå motiverad efter helgen. Jag behöver verkligen vara mitt i smeten för att inse att det här är ju vad jag vill, jag vill satsa och verkligen lägga all energi på hästarna. Att få se en dos fina hästar och bra ridning gör underverk! Träna, träna, träna... Min tränare är nere i falsterbo och tittar på bra ridning där med, hoppas hon kommer hem och grillar mig hårt sedan!
 
Nu blir det lite ridning! Min vän Lisa kommer och kikar på Danny under sadel, första gången hon ser honom live då hon bor på Gotland av alla ställen..

Ååå jag är så avundsjuk. Jag hade som mål att rida msv b till hösten. Jag hann starta en klass i våras sen blev min häst halt och vi åker på vårt tredje veterinärbesök i nästa vecka. Så sorgligt och tråkigt!




Kom ihåg mig?