Sakta men säkert..

Inte går det fort, men så förfärligt länge har jag inte drivit denna blogg heller! Hoppas att jag ska nå ut till fler så småningom. Ni som läser här får väldigt gärna tipsa era vänner och hästbekanta om att gå in här! Kram på er.
 
 
 
Mia

Det är kanonkul, din blogg är den jag surfar in på först i kategorin hästbloggar!

Strålande, gratulerar!

vad innebär det att du är proffsbloggare?

Då får du nog uppdatera lite oftare, tror att det lockar fler.

Svar: Jag tycker att jag uppdaterar alldeles lagom mycket.
Frida Hallgren

Vet du varför det saknas en del bloggar på den där listan, är dom inte anslutna/tillräckligt stora? Dom själva anser ju att dom är "stora"...

Svar: dom ligger kanske under en annan kategori eller är inte anslutna till bloggportalen :)
Frida Hallgren

Du är en av mina favoritbloggare!! Så himla kul att läsa din blogg! Du är super duktig och har en sån fin inställning till allt känns det som :)




Kom ihåg mig?