Nerverna börjar komma..

Startlistorna ligger nu ute och det blev allt en liten fjäril i magen som susade runt när jag klickade. MSVC:2 har 22 starter och jag rider någon gång i slutet, känns ganska bra. Blev även en liten lycklig själ när jag såg vilken som dömde.. Inte för att hon har sett Danny innan, men jag tror inte att jag kommer att bli halshuggen heller.
 
Nu ska jag sätta mig och sätta videoklippen från Breeders på repeat ett tag. Suga i mig tävlingskänslan och börja tagga!

I det startfältet kommer du vara bland dom två, tre första!! Kör så det ryker!!

Svar: Nu tror jag du har lite (mycket!!!) övertro på våra kunskaper i ett MSVC-program haha!
Frida Hallgren

För att Marit alltid ger lite "glädje poäng" ;) Jag känner alltid att man får ta hennes poäng med en nypa salt för man vet att samma ritt för andra domare hade gett andra resultat... Dressyrsporten i ett nötskal :P (men så föredrar jag att bli hårt bedömd framför snällt bedömd också..."

Svar: Hon vågar använda skalan ;) Finns alltid dom som rider under 50% och alltid dom som rider över 70% i hennes klasser. Hundra gånger roligare att rida för domare som inte är fast i 6-träsket.
Frida Hallgren

Oh vad kul, lycka till - hejar på dig! :)

Finns det att se repriser från Breeders? Eller har du spelat in?

Svar: Det finns att se online! Scrolla ner till min länk så hittar du.
Frida Hallgren

I så fall tycker jag att hon lika gärna kan ligga mellan 40-60 i så fall för det är många ekipage som inte borde ha 6or i genomsnitt när hon dömer :)

Ida

Haha å jag som blir nervös över mina starter i lokal tävling ;p haha!




Kom ihåg mig?