Staketbygge och startlistor

Idag har det byggts dressyrbanor på utebanan! Jag hjälpte till en stund men var tvungen att åka till jobbet så vet inte om det är helt klart ännu. Hoppas att det blir fint!
 
Det har även kommit ut startlistor och jag startar kl. 12.21 med Danny (LB:1) och kl. 16.12 med Esco (LA:1) vilket ju blev jättebra tider. Då hinner båda gå i hage och det är ingen stress mellan starterna. Ska spana på några hästar i LB'n som verkar intressanta.. Det är Emma Mattisdotter som rider båda och hon har alltid fantastiska, unga hästar! Bara att kika på stammen för att förstå att det är riktigt bra..
 
Förra årets tävlingar!
 
 
 

Emma är så fantastiskt duktig att rida, hon har hjälpt mig från marken när jag red in min treåring nu i sommar. Vi tränar samma hästar och en av dem startar hon imorgon (ferrary e: last liberty) och man kan inte låta bli att bli så imponerad, hon tar verkligen fram det bästa ur varje häst så hoppas han visar sig från sin bästa (dock sommar-tjocka) sida imorgon! :)

Ser himla snyggt och bra gjort ut! Men ser lite dammigt ut, brukar ni vattna banorna kvällen innan vid behov? :)

Svar: Det vattnas!!
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?