Tävla på träns eller kandar?

Har fått ett par kommentarer om samma sak nu så tänkte att det är lika bra jag skriver ett inlägg så alla ser. Det som har undrats över är om jag kommer att tävla på träns eller kandar på söndag? Det kommer att bli med kandar. Jag ser ingen anledning till att tävla med tränset nu då han tränas med kandaret. Som jag skrivit innan är jag inte för att man "byter hejvilt" utan går han på kandar ska han tränas med det under ett tag, sedan kan han gå på träns en period igen. 
 
Danny är väldigt duktig med kandaret och trivs fint. Dessutom är tanken att han ska gå kandarklasser framöver och därför är det hög tid att börja. 
 

Hej! Jag är väldigt dålig på att kommentera men jag ville bara skriva detta. Jag tycker att du är GRYM! Har läst din blogg nu i ca ett år. Och jag blev helt fast från första dagen. Du har så god hand om Danny och alla andra hästar du haft. Du rider otroligt bra och jag får en sån jävla motivation när jag går in och läser din blogg! Du har sunt förnuft och herrejesus vad fin Danny har blivit. Ta åt dig min beröm och fortsätt kämpa, du/ni kommer att gå så långt. Och jag har nog aldrig stött på någon människa som jobbar så mycket som dig men ändå har hästen/hästarna som prio ETT. Du är så duktig Frida. Ser upp till dig! :D

Svar: Blev så himla glad av denna kommentar att jag bara gått runt med ett stort leende sedan jag läste den! Tusen tack, det betyder så otroligt mycket. Kram Frida
Frida Hallgren

Åh, Danny är så fin! Lyckos dig som får äga honom :)




Kom ihåg mig?