Tävlingsbilder från banan, foto: Mamma

Nog börjar det ta sig! Visst ser Esco riktigt stilig ut?! Han fick för första gången sydda knoppar vilket blev mycket bättre än med vanliga gummisnoddar. Då kunde jag dra in knopparna längre mot mankammen och dom blir på så vis inte lika utåtstickande (dom blir ofta det på honom då jag inte får till det så bra med hans långa man). Mycket snyggare såhär!
 

wow vad snygg han är!

Skitsnygga bilder och han är så läcker med den där nacken! Och knopparna på det! Verkligen så snyggt!

Skitsnygga bilder och han är så läcker med den där nacken! Och knopparna på det! Verkligen så snyggt!

Det står anonym när man kommenterar fast man fyllt i?

Sv; Tråkigt när det är så faktiskt! Men vi kommer igen med våra lydiga hästar!
Btw, skulle ju ha sagt mer än hej till dig, men jag hade fullt upp att fokusera på att rida, och inte somna i sadeln, haha! Han såg fin ut det lilla jag såg på framridningen! :) //Emma

Svar: Jaaa... :D Hihi ja, nästa gång så! Vi hamnar säkert på samma tävlingsplats några fler gånger :)
Frida Hallgren

Kan du inte be Petra göra en sån där snygg fläta på honom? Jag flätade min haflinger som jag hade förut och det är så snyggt på lite grövre raser eller de med mycket hals (och man), som Esco! Det är ju betydligt lättare än att knoppa lång man, det är helt värdelöst, haha :p

Svar: Tycker att han ser för spansk ut med en sådan fläta. Bättre att försöka göra honom så neutral som möjligt och låta honom smälta in med knoppar som alla andra - det tjänar han mer poäng på. Kram
Frida Hallgren

Skit vad fin han är! Supermaffig! :D

My

Ni är verkligen jättefina! Kul att du fortsatt rida honom:).

Svar: Jaa jag är lycklig ryttare i sadeln på en fin häst :)
Frida Hallgren

Han är för läcker alltså! Jesus

IDA

SÅ fina!

Frida helt fantastiska kort, ni är sååå fina! Var så roligt att se er igår! Kram

Var knopparna så fina så du inte kunde slita blicken från dem? ;) Skämt åsido, han ser jättefin ut!

Svar: ha ha ha precis, du har helt rätt!! ;)
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?