Tävlingshelg

Vi på Falu RK arrangerar allså tredagars dressyrtävling till helgen med klasser från LB till St. George! Kommer med andra ord att ha fullt upp hela tiden. Jag tävlar själv på fredagen med båda hästarna och sedan kommer jag att skriva åt domarna i både St. George och MSVA på söndagen.
 
Någon som ska tävla de två sistnämnda klasserna? Jag hejar på er från domarkuren! Det är så otroligt lärorikt att sitta bredvid .. Här ska läras och inspireras!! 
 
Vi är såå taggade :)
 

Hello Frida, you have a awesome blogg !
I wanna to ask what for type of camera do you use ?
Rean Landman
Holland

Svar: Nikon D5000 :)
Frida Hallgren

Japp, rider både MsvA och George på söndagen :)

Åh, tävlingssugen jag blir nu!!! Önskar att jag skulle dit, men det passade inte in i W's plan :/




Kom ihåg mig?