Träning för Marika, eller.. Marika rider

Idag fick jag hjälp med Danny vilket verkligen behövdes. Marika har varit i Falsterbo och då har jag och D varit lite körda haha...
 
Han kändes helt OK i början men sen blev han sämre och sämre i handen.. Ingenting i vänster hand och allting i höger hand. Försökte på alla möjliga sätt att få honom att släppa höger men till slut gjorde jag halt och "Det går inte, kan du rida?...." Marika hoppade upp (faktiskt första gången på Danny) och red honom en stund. Orkar inte att man själv suttit och försökt i 40 minuter och sedan rider Marika i 10 minuter och när jag satt upp var han klockren i handen och helt jämn hahah.. Suck, jaja det är därför man tränar!! För att bli bättre. Tur att man har en duktig tränare.
 
Nu blir det träning igen på tisdag så att vi inte tappar det vi hittade på slutet av dagens ridpass. 



Kom ihåg mig?