Träning

Två hästar är ridna i morse (Esco och Diglett) och nu är det snart dags för den tredje, Danny! Han ska gå träning för Marika och jag hoppas att det går bättre idag. I söndags fick hon ju rida honom för att det inte gick..
 
Har dessutom hunnit med att städa ur stallskåpet ordentligt, tvättat och pysslat med allt möjligt i stallet. Ibland är man effektiv! Har dessutom tackat ja till att jobba extra på torsdag.. Lite galet eftersom hästarna borde schamponeras och fixas i ordning inför tävlingsstart men det får fixas på fredag morgon istället. Har börjat komma in i den här "fläng-rytmen" nu.. Kastar mig fram och tillbaka mellan stallet och jobbet - och därimellan försöker jag sätta mig ner vid datorn och skriva ihop några inlägg här.
 
Nästkommande dagar..
 
Onsdag: Jobb 9-21, hästarna vilar
 
Torsdag: Rida tre hästar, fixa inför tävling, jobb 16-21
 
Fredag: TÄVLING båda hästarna 
 
Lördag: Jobb från 09.00 till Söndag 08.15 (dygn)
 
Söndag: Rida tre hästar, sitta som domarsekreterare i två klasser
 
 

Hej frida super fin blogg!=)
du är min förebild frida älskar dig!!!
kolla gärna min blogg och kommenera !!=)<3<3




Kom ihåg mig?