Varför Escos knoppar alltid är så fula...

Behöver jag ens förklara? (haha)
 

Gör en ardennerfläta? ;)

Svar: Neeej då ser han så spansk ut :)
Frida Hallgren

Jösses vilken man! :D

Jag tycker att han har en ganska kort man, jämförelsevis ;)

Åhh, vilken härlig man <3

Jag måste nog hålla med Maria ovan, han har ju kort man mot vad rasen egentligen har. Jämför med min PRE så =P
Skulle vara roligt att få se bilder/film på honom lössläppt i hagen, "fri" från inverkan liksom.


Ps.han ska se spansk ut, att neka en PRE sitt ursprung är rasföräderi och diskriminering! Ska han visas på
Strömsholm i augusti? :-)

Svar: Skulle han ha längre skulle det ju inte gå att knoppa :O Nää.. jag försöker få honom att se så halvblodslik som möjligt haha :D
Frida Hallgren

hahah, den var ju rätt klen ur PRE-perspektiv, men alldeles för mycket ur halvblods-perspektiv ;)




Kom ihåg mig?