Världens roligaste helg

Dagens start i MSVC:2 gick riktigt bra. Esco var mycket mer loss och inte lika stark. Någon miss i det ena enkla bytet annars en jämn ritt. Tyvärr lite sämre poäng och vi fick 62,00% (ej placering). Detta innebar dock att vi nu har kvalat till MSVB eftersom vi tog kval både igår och idag, kul! 
 
Jag har verkligen haft hur roligt som helst, gud så jag har saknat att tävla på riktigt! Sitta och titta på fantastiska hästar hela dagarna och umgås med alla kompisar jag har "tappat" sedan ponnytiden. Överlag var det väldigt mycket trevliga hästar med i både MSVB och MSVA så vi har njutit i fulla drag. Beröm åt Josefine Krönfeldts "Miró" som vann sista klassen igår, helt makalös.
 
Nu är Esco hemma på Falu RK igen och jag ska börja packa upp alla grejer. Mamma har tagit bilder och även Matilda körde full fart med kameran - hoppas kunna lägga upp lite senare ikväll!
 

Grattis! Vad duktiga ni är. Hoppas ni kommer hitåt och ännu lite närmre någon gång. Ska du till Falsterbo nått förresten?

Va kul! Grattis!




Kom ihåg mig?