Veckan

Måndag: Vila båda hästarna (jobb 8-21)
 
Tisdag: Träning för Marika med Danny, dressyr för Esco
 
Onsdag: Vila för båda hästarna (jobb 8-21)
 
Torsdag: Uteritt för båda hästarna
 
Fredag: Dressyr för båda hästarna
 
Lördag: Tävling MSVC:2 Esco, vila Danny
 
Söndag: Tävling MSVC:2 Esco, vila Danny
 
 

Hej,
jag tror inte att det bara är jag som undrar, så du kanske kan svara på min fråga i ett inlägg? Jag har aldrig fattat vad du jobbar med, trots att jag har följt dig ganska länge. Så, vad jobbar du med? Fördelar/nackdelar? :)

Tess: hon har väl sagt hur många gånger som helst att hon jobbar som omvårdnadsassistent på ett LSS boende. Vi har ju följt henne från att hon var på första intervjun till semesterplanering mm fördelarna har hon också tagit upp b la att hon får mer ledig tid när hon jobbar färre pass men många timmar. Nackdelen är att hon får lov att fixa hästarna innan jobbet o inte hinner med så mycket annat. Tycker Frida är duktig jag:)

Svar: Tack!! Kände också att jag har fått samma fråga 50 gånger nu.. har svarat på den både i inlägg och i frågestunder.. :)
Frida Hallgren

Linnea: okej, då har jag missat det. Men då vet jag, tack för att du svarade! :)

tess: :)

Åhh, vilken snygging :)




Kom ihåg mig?