Visste ni att...

... Jag är så gott som alltid i stallet vid 07.15-07.30 varje morgon, oavsett om det är vardag eller helg. Om jag jobbar är jag där lite tidigare.. Tycker att det är skönt att se så att hästarna mår bra, mocka och fixa allt stallpyssel så att det är klart. Sedan rider jag oftast senare under dagen men ska jag rida många så börjar jag på morgonen. 
 
... Jag fortfarande följer alla resultat på nationella ponnytävlingar i dressyr, trots att det är 3 år sedan jag gick från ponny. Jag kan alla namn, vet vilka som bör bli placerade när jag ser en startlista och skulle utan problem kunna tippa medaljchanser på årets kommande SM haha..
 
... Jag läser femtioelva hästbloggar. Många ponnybloggar haha.. (se ovan)
 
... Jag är en jävel på mental träning. Läste idrottspsykologi i skolan och använder det till hjälp för varje tävling. Jag går igenom ritterna i detalj i mitt huvud för att lära mig programmen och när vi sitter i bilen påväg till tävlingsplatsen brukar vi ha en "tyst minut" när jag blundar och tänker igenom hela programmet. 
 
... Jag aldrig väger höpåsar. Har man packat hö i 10 års tid så lär man sig hur mycket dom väger på rena "handmått".
 

Har du nära till stallet? Går/åker du bil/cyklar/buss?

Ååh då vet du kanske några bra ponny dressyr bloggar då? Har du något tips? :)

Svar: juliawesen.blogg.se tothefuture.blogg.se crackerjack.blogg.se
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?