Det värmer..

..Att många av mina läsare skriver så himla fint! Jag häpnar fortfarande över att några tycker att det är helt OK att få kommentaren "stackars häst" när man lägger upp en videolänk, men släpper det nu. Fokuserar på den del av mina läsare som faktiskt gör mig riktigt glad varje dag! Stor kram till er.

 

Idag har jag tränat för Marika på Esco. Kändes riktigt bra! Tycker att det har lossnat mycket på sista tiden med honom. Skolorna är fortfarande svaga och det är svårt - men jag har aldrig varit så motiverad att träna som nu. Fina fina killen. Red mycket skolor, tempoväxlingar, galopplinjerna ur MSVC:2 och lite "piruett-tänk" i galoppen. Ser fram emot Örebros sommarmeeting som närmar sig med stormsteg! Då ska han starta MSVC:2 båda dagarna.

 

Hej!
Jag ville bara säga att jag tycker att du är jätte duktig på att rida, du är min idol helt klart!
Bara det jag ville säga! :)
Kram

Vad har du för kandar? Ser jättefint ut!




Kom ihåg mig?