Hästig dag

Alla mina dagar innehåller mycket häst - men vissa dagar är onekligen hästigare än andra. Klockan 05.30 ringde larmet på mobilen och 06.00 var jag på plats i stallet. Fodrade och lät Esco äta en stund innan jag tog ut honom på stallgången. Knoppade och ryktade honom fin!

Vid 07.30 rullade vi mot Ludvika och var hemma på stallplan igen vid 13.00. Hem en snabbis och äta lunch, sedan tillbaka till stallet igen. Red Danny (duktig) och sedan red jag Spirit (också duktig). Sedan var det dags för allt det där jag inte hade gjort ännu.. Mocka, packa hö, fixa krafft..

Inte förrän 18.30 var jag hemma igen och nu blir det en riktig myskväll. Med en häst som tävlats, två till som skulle ridas och så allt stallpyssel tar det sin lilla tid innan man är hemma från stallet.




Kom ihåg mig?