Helt bedårande

I vissa stunder önskar jag att jag hade haft en liten dotter á 10 år som man kunde köpa en liten ljuvlig B-ponny till.. En sådan stund var idag!

Men istället fick jag äran att rida denna lilla skapelse. Spirit III är som sagt en riktig guldklimp med massor av nationella tävlingar i kroppen samt ett SM-brons 2011. Han har nu en ny ryttare sedan någon månad och har nyligen kommit på att man kan bocka för att få sin lilla ryttarinna ur balans. Därför körde dom hit honom och nu ska jag rida honom lite.

Red honom första gången nu idag och han uppförde sig jättefint. Några bockningar i galoppen men efter lite missnöje från min sida höll han sig i skinnet resten av ridpasset. Kul att rida en så duktig liten ponny igen! Imorgon ska vi ta oss ut på utebanan och se om det triggar igång några fler dumheter som det ska sättas stopp för. 

Hur söt?!



Men gud vilken liten sötnos! <3

Visa bilder när du sitter på också, gärna ridbilder och inte bara outfitbilder :)

Underbar!!! :o

Gud så söt haha :D

åh fina spirit! han har sån utstrålning den lille hästen :)

åh fyfan vad söt xD Hur hög är den?

Vilken fantastisk lugg den hade! Otroligt söt ponny för övrigt men luggen alltså, underbar! :)

Vem äger denna fantastiskt söta ponny?! Blev du kontaktad att rida den, eller blev du tillfrågad av Marika? :) Men vad roligt att få uppleva lite ponnytid igen! Vi vill se ridbilder + film på denna lille pålle!

Vad använder du för objektiv när du fotar inne i ridhus? Hur får du dom så ljusa?:)




Kom ihåg mig?