Jag smälter

Han är så himla fin nu !! Vi trimmar på för fullt inför nästa helg. Nu blir det visserligen lite vila då jag jobbar 8-21 både lördag och måndag, men vi känner oss ganska redo ändå. 
 
Nästa helg åker vi alltså till Dyltabruks regionala sommarmeeting. Vi bor över natten lördag till söndag och Esco ska stå uppstallad på plats. Är det någon läsare som ska dit?! Ska träffa Matilda i alla fall, mycket roligt för det var bra längesedan nu.
 
Från idag!
 
 

Jag ska dit fre-sön :)

Svar: Vad rider du för klasser? :) Hästnamn?
Frida Hallgren

Åh vad man blir ridsugen när man läser om din träning och tävlingarna. Får hålla ut i ett par veckor till tills grabbens sommarlov är slut :p

Mia

Jag ska dit :)

Svar: Kuul! Vilka klasser?
Frida Hallgren

Har lite funderingar, hur putsar du dina stövlar och vad använder du för putsmedel?(: sen undrar jag över vad du har för jobb? Eftersom du har sådana långa pass när du jobbar (:
tacksam för svar!

Svar: Jag spolar av dom, putsar med lite vanlig skokräm och sprayar som en galning med hårspray. Jobbar som omsorgsassistent på ett LSS-boende med sovande natt!
Frida Hallgren

Varför just hårspary? (: Aldrig hört det förut.

Mia

Vi kommer rida Msvb klasserna fre-sön :)

Han har ett så vackert huvud!




Kom ihåg mig?