Knoppning, film eller bild?

Har fått massor av förfrågningar om jag inte kan visa hur jag knoppar både Escos långa man och Dannys "vanliga" man. Tänkte att antingen gör jag det som "steg 1, steg 2" osv. i en bildstudie eller så gör jag en film.
 
Vad vill ni helst se? Bild eller film? Kanske är lättare att förstå om man ser på film..
 

jag röstar för både och!! :)

Film! Och att du säger vad du gör samtidigt :) brukar bli lättast då!
Tänkte även passa på att säga att jag älskar din blogg! Kollar in flera gånger per dag för att få tips/råd och intressant läsning! Keep it up! :)

Spelar ingen roll, men film kanske man förstår bättre :)

Film! :)

Film! :)

A-K

Så fint :)

Dom är så snyyygggaaaaaa!!! :O
Haha jag hade gärna velat ha både film och bilder.. :P

FILM :)

Fiilm :)

fiiilm :) med tips och kommentarer

Helt klart film!

Film hade nog varit mest lättförstått som du skriver, jag har iaf en förmåga att tappa bort mig annars ;-) hihi Ursnygga knoppar!

riktigt snygga knoppar! :D

IDA

Film :)

film! :)




Kom ihåg mig?