Längtar efter min sadel...

Satt och räknade lite på veckorna och konstaterade att det borde vara ca 2 veckor tills min nya sadel kommer!! Har jag otur blir det kanske lite längre men det är nog 50/50 om dom är snabba med just min sadel eller ej. För er som inte har hängt med från början har jag alltså måttat en Childeric åt Danny och mig. 
 
Är dock lite orolig då han har ändrat sig litegrann i kroppen sedan vi måttade.. Dock är det relativt enkelt att fixa till den då, då den är i grunden rätt - men det blir några extra veckor om den måste tillbaka och justeras igen. Håller tummarna!!
 
Sadeln kommer att vara svart med brun undersida som den här sadeln:
 

Skulle också vilja ha svart med brun undersida, då är det ju så kul med träns också, köpa både svarta som bruna träns! :)

Jag väntar också på en (till) Childeric. Bokade en för några dagars sen, dock inte måttad, då ponnyn bara är 3 år.

Supersnygg!! :)




Kom ihåg mig?