Om någon behöver en påminnelse..

Så såg Danny ut såhär när han kom till mig för 5 månader sedan. Tunn, gänglig, hemsk i pälsen och ganska ful. Men stammen var rätt, arbetsviljan fantastisk och ridbarheten nånstans utöver mina drömmar. Sen må han ha sett rolig ut, men han blev visad väldigt fint på provridningen och grundgångarterna var helt rätt.
 
Jag föll pladask och tur är väl det, för han har precis allt vi letade efter - bara dolt under en grå yta. Nu har han äntligen blommat ut till den fina häst han är!
 
DÅ:
 
 
NU:
 
 

Wow!

M

Gud vilken skillnad! Han är sååå mycket finare nu!!! Du måste ha gjort ett otroligt bra jobb med honom!

Wow! Vad är det för stam på honom? Hur gammal?

Svar: Han är e. Blue Hors Romanov - Flamingo, 6 år!
Frida Hallgren

Otrolig skillnad! Fantastiskt roligt att se :-). Han har verkligen blivit supersnygg!

Jäklar vilken skillnad, framförallt halsen är det en enorm skillnad på. Bra jobbat!

Oj, ja du det har ju hänt en hel del minst sagt. Han är otroligt fin, gratulerar till ett väldigt lyckat köp :)

Jag hade inte trott att det var samma häst. Det är nyttigt med dessa påminnelser =)
Vad jag finner mest fantastiskt är att han fått en utstrålning och självförtroende som lyser igenom, det är det bästa kvittot man som ryttare/ägare kan få!

wow haha! ser ju inte ut som samma häst ens :)

WOW!! :D

IDA

Vilken skillnad, jag behövde verkligen en påminnelse! :D

WOW!

Herregud! Vilken otrolig skillnad! :D
Hur har du fått så biffig och välmusklad hals? ^^

Svar: Det är inte just "halsen" som har blivit biffigare utan hela hästen har fått mer mat och mer träning. Om du tittar lite extra på bilderna så ser du att hela hästen har blivit rundare, inte bara hals :)
Frida Hallgren

Du ska känna dig stolt som gjort ett sånt jättejobb med honom. Grymt! :)

WOW!!

haha awsome frida, det där är fan super-duper! så jävla bra jobbat! du är superduktig! me wanna!

Där snackar man skillnad. Du har uppenbarligen lagt ner ett otroligt jobb på honom (:

Svar: hihi nä faktiskt inte :) lite mer foder och träning så blir det sådär!
Frida Hallgren

Superbra jobbat!

Amy

Det är galet stor skillnad på honom! Han är jätte fin verkligen! Riktigt riktigt bra jobbat måste jag säga! Rena drömhästen! :D

Det är rätt fantastiskt hur mycket en häst kan ändras i utseende tycker jag! En häst som ser rätt trist ut kan bli hur snygg som helst på så kort tid, även om du inte vill kalla det jättejobb så är det var det känns som iallafall, tumme upp!

Jävlar! Det har gått fort och du har gjort ett GRYMT jobb Frida!

WOW! Stor skillnad och vilken snygging han har blivit :)

Riktigt häftigt!

Wow vilken förändring =) Kan du inte visa hur du gör så snygga knoppar?




Kom ihåg mig?