Önskeinlägg om valfri häst!

Tänkte att ni skulle få rösta på vilken häst ni vill att jag skriver ett helt inlägg om! Tänkte lägga upp bilder samt skriva en massa rolig info som hur hästen var att hantera, att rida, tävlingsmeriter och annat smått och gott.

Men det är upp till er vilken häst ni vill att jag skriver om! Jösses, när man räknar ihop alla hästar har det blivit en hel del trots att jag bara är 20 år gammal. De hästar ni har att välja på är alltså mina tidigare hästar som är:

Herkules, första ponnyn på helfoder (D-ponny)

Cashmir,
första egna ponnyn (D-ponny)

Köhls Fidolina,
 min rena tävlingsponny (D-ponny)

Norma,
häst i träning (storhäst)

First Class af Hvarre,
första egna storhästen (storhäst)


Så sätt igång och kommentera om vilken häst du tycker att jag ska skriva om! Är det något speciellt du vill veta om just den hästen, skriv det med.

Skriv om köhls fidolina :)

Kan du inte göra ett om varje? Det vore sjukt roligt och läsa och väldigt intressant! :)

Kan du inte skriva ett om varje? Det vore sjukt roligt och läsa och väldigt intressant! :)

Klas! :)

Fiddo!!!

Köhls Fidolina !

Köhls Fidolina :)

Klas! :)

Jag röstar på Klas, han ser så himla läcker ut på de bilderna du lagt ut och verkade vara en väldigt speciell häst! :)

Herkules :)

Fidolina :)

Klas!

Köhls fidolina! :)

Skulle vara roligt att höra lite om Norma hör inte hört talas om henne så mkt :)

Klas!

Klas! :)

Norma! :)

Klas!

fidolina!

Klas! :)

köhls fidolina

Din första rena tävlingsponny (d-ponny) vet inte hur man skriver namnet ;)

Jag säger också; ALLA!! ;)

Klas!

Fidolina ;)

Klas!

cashmir!

Klas! :)

Fidolina eller klas! :)

Köhls




Kom ihåg mig?