Rida rida..

Kom hem från jobbet imorse efter en lugn natt! Regnet vräkte ner och jag tyckte synd om hästarna och gav både Danny och Esco några kilo extra hö där ute så dom åtminstonde hade något att göra.
 
Vid lunch fixade jag allt stallpyssel och sedan blev det ridning. Först Spirit, sen Esco, sen Danny. Alla var fina och trimmade på jättebra! Dagens hiss får Esco som stack ut och gick bäst av alla tre. Det är så himla roligt att ha så mycket ridning numera och det är verkligen bra för mig. Ju fler hästar man rider - desto mer lär man sig!
 
Nu ska jag krypa ner i soffan med en filt och tina upp efter en kall och blöt dag..
 

Hej, jag älskar dina bilder som du fotograferar, inte för jag känner dej men, är de okej om jag lägger ut dina bilder på en hemsida som heter stallet.se och säljer bilderna? :)

Kram

Svar: NEJ, det är verkligen inte OK!
Frida Hallgren




Kom ihåg mig?