Skärpfrossa

Är verkligen sugen på att införskaffa ett nytt skärp att ha till ridbyxorna. Det jag använder nu är brunt och tråkigt..  Dock funktionellt!
 
Har sett att en tjej i stallet har ett skärp med svarowski - det är jättefint verkligen! Tror att jag skulle vilja ha antingen det eller ett med clinchers. Har funnit väldigt mycket när jag söker men det mesta är ruskigt dyrt.. Så vet någon budgetalternativ med glitter eller mässingdetaljer - skriv en kommentar! Har kikat på Hööks och dom har det glittriga med tre rader nedan. Övriga bälten är från www.farmlandsadlar.se och http://www.treadstone.se/
 
 
 

Brukar ju finnas lite i dem vanliga klädaffärerna med? Brukar inte kosta mer än ngn hundring max.

Det finns ett på charlies för 499 kr som är väldigt fint :)

Mia

Jag har budgetvarianten ifrån Hööks, funkar fin fint även om jag suktar efter något av de andra :)




Kom ihåg mig?