Stor hiss till Falukuriren!

När jag slog upp sportsidorna i dagens tidning möttes jag av en stor artikel om Minna Telde, samt en lite mindre krönika om hennes slit för att ta sig till OS.
 
Detta är inte första gången, nä Falukuriren har senaste månaden publicerat mängder av artiklar om ridsport! Detta är smått fantastiskt då jag kan räkna på en hand hur många gånger dom har haft något med om ridsport senaste åren. Visserligen handlar det mycket om att Minna Telde tidigare är hemmahörande i Dalarna och det blir därav lite "större" att skriva om - men jag hoppas att dom håller i skrivandet även efter OS. Mer ridsport i vanliga dagstidningar! Jag blir alldeles glad av att hitta bilder på hästar mitt mellan alla innebandyspelare och fotbollsmål.
 
Stor hiss!
 
IDA

Vad bra! Det skulle verkligen moratidningen göra också, så en spark i röven på dem.

Jag måste ju ge cred till tidningarna i ditt grannlandskap. De har ett uppslag varje vecka med ridsport. Det tycker jag är bra. Sen är det alltid samma dag så man vet när man ska kolla :D




Kom ihåg mig?