Tre hästar på schemat

Har precis kommit hem från mitt dygnspass på jobbet som gick bra. Inte jättemycket sömn, men det är bara att ladda om, äta frukost och lägga sig tidigt ikväll istället. Idag ska jag fokusera ordentligt på Esco. Vi ska checka program och trimma igenom alla rörelser ordentligt i ridhuset. Även Danny ska ridas i ridhus - men för hans del blir det bara jogging. Låg, rund form i trav och galopp. Flytta för skänkeln och andra lösgjörande rörelser.

Dagens tredje häst blir SM-bronsmedaljören 2011 Spirit III som är en vit B-ponnyvalack f. 2004. Han kördes till Falu RK igår och om jag har förstått det rätt ska jag rida den ett litet tag framöver. Tydligen har han blivit lite för busig för sin lilla ryttarinna. Spännande!

Skriver mer lite senare och då kommer även länkning nr 2 av andra hästbloggar.

Hoppas du bjuder på lite bilder av dig och ponnyn också (om det är ok med ägaren alltså). Hur lång är du? Kan ju inte vara så jättestor om du ska upp på en b-ponny:D




Kom ihåg mig?