Varför kallas Alive för Danny?

Well.. prova själv att gå omkring och säga "äääälaaaajv" en hel dag. Duger fint som tävlingsnamn men till vardags - nej. Vi tog över namnet Danny från tidigare. Jag skulle aldrig kalla honom "Alive" hemma i stallet faktiskt..

Eller OK nu vet jag att Sofia sitter och tänker Johoo!! för igår i ridhuset råkade jag säga Alive mitt i en mening men då började jag garva och typ "haha vad säger jag!! Varför sa jag så?!" för det kändes helt fel..

Enda gångerna jag säger hans riktiga namn är när vi skämtar i stallet.. Typ om någon ska hämta in en häst och jag ber dom kolla om han står still och ser frisk ut i hagen. Då blir det en:

Jag:
"Is he Alive?"
Svar: "He is Alive!!!"

hahahahaha....

hahahah :P

Danny är väl ett jätttebra smeknamn på en dansk, men vår dansk kallar vi Möller;). Moller (som han heter) ligger helt fel i munnen.




Kom ihåg mig?