Xtreme Horse Makeover i Lerum

Har sett massor av repotage i tidningar om detta ställe samt kikat i webbshoppen såå många gånger.. Vilket paradis att få vara i den fysiska butiken någon gång!!
 
Xtreme Horse Makeover säljer allt från stylingprodukter till egendesignade pannband och träns/kandar. Blinget är helt otroligt...
 
"Xtreme Design står för våra egendesignade träns/kandar som tillverkar för varje häst och varje kunds önskemål. Vi erbjuder er de finaste leverantörerna på träns. Vi har en rad olika Swarowski kristaller ni kan välja bland. Om tränset/kandaret ska vara till en specifik häst så mailar ni en bild så vi kan skapa det bästa för hästen ifråga."
 
Ni hittar webbshoppen HÄR och kan även se fler bilder på produkterna där. Bilderna nedan är ett axplock från deras hemsida.
 
 
 
 
 

Fullkomligt ÄLSKAR det dom gör. Den vitfodrade breda nosgrimman har jag fått till mitt kandar bl.a. och sedan ett egen designat blingat pannband! I'm in looove

Älskar din blogg :) Skicka gärna in en fråga på min blogg :)

Jag har varit där och jag kan säga att man blir seriöst bländad när man går in för det glittrar så mycket!

Åh så fint!




Kom ihåg mig?