5 månaders tomhet

Idag är det 5 månader sedan jag sa farväl til världens finaste First Class, Klas. Helt ofattbart att det har gått så lång tid, för det känns som om det vore igår.. Det river i hjärtat att tänka på honom, jag saknar honom så enormt. 

Det här inlägget skrev jag igår kväll, för jag visste att jag inte skulle orka idag, på samma datum som det skedde. Ändå rinner tårarna så mycket att jag knappt kan se det jag skriver.. Han var det finaste jag hade.

Kram! <3



Snart ett år sedan Astiz försvann...

Styrkekram <3

3 år och 1 månad sedan mitt hjärta plötsligt låg livlös i hagen.. De tas ifrån oss alldeles för fort!

Kramar <3<3

Han var verkligen sjukt vacker. Vilken utstrålning! Förstår att han är saknad. Kram

Gud vilken fin häst:)

En stor styrkekram till dig!

usch vad hemskt!

sjukt fin häst iallafall, dog lite när jag såg headern!!



kika gärna in på min & min kompis blogg :)

<3




Kom ihåg mig?