Danny "före / efter"

Ja ni.. Han kom till mig som en tanig kille med dassig päls, skav överallt och ganska försiktig "uppsyn". Nu har han lagt på sig och verkligen blommat ut till en vacker kille.

Bytt färg har han tydligen också gjort haha! Men visst är det skillnad i övrigt också? Och jag har inte ens haft honom i 2 månader ännu. Mat och kärlek löser allt haha!





Har du inte någon bild där han står lika på båda? Svårt att se när han tittar åt sidan på. Men han har ju format magen bättre i alla fall, haha! ;-)

Glömde skriva mitt namn på kommentaren innan. :-P

Oj ja det var lite skillnad :P mest i pälsen (han är mycket glansigare) men man ser på hela rumpan att han är rundare i kroppen också

Jag tycker det var stor skillnad på överlinjen på halsen! Kommer skillnadsbilder på Marrón idag också :D

Han har blivit jättefin tycker jag - och finare kommer han bli! :D Keep up the good work!

Jäklar vilken skillnad, på helheten liksom! Bättre musklad, glansig och fin! Bra jobbat :)

Bra jobbat Frida!

Färgförändringen kan bero på att ljuset är olika på bilderna. Vet massor med hästar som har olika nyanser beroende på ljus.

Ja han var mycket fin! =)

Hej!

Har du haft en lika fin dag som jag?

Härligt att våran är på väg:)!?



Ha en riktigt fin kväll:)

Han har blivit riktigt blank och fin! Tänk vad rätt mat kan göra underverk ;) Han kommer bli riktigt snygg när han blir "stor" haha




Kom ihåg mig?